Julstress

hej svejs och god jul i stugan!

ojojoj villken julsträss det är nu! Jag menar, alla klappar, bakning och sista träningarna inför jul! Och så har det vart sjukt mycket i skolan också, prov och läxor. Och inte nog med det, vi ska också ha en julshow jag och min klass, så jag och mina vänner ska göra en teater till det, och så ska vi baka dit, och.. ojojoj!! usch, jag tror man stressar för mycket, lixom, det här med jul ska ju vara mysigt är det tänkt. Men det är ju egentligen bara kul och skönt, även om det är stressit så här innan julen.
Btw, förlåt så mycket för att jag inte bloggat, men jag har VERKLIGEN inte haft tid! Ursäkta. Men nu är alla prov för i år avklarade, utom nåt engelskaprov lite sådär på sidan kanske, men vi har haft oförberedda prov så jag vet inte. ;)

Juste, höll på att glömma!
Härom dagen spelade vi klassfotboll mot ornäs, och... vann! med 2-1 :D

Nä, nu ska mami massera mig lite, efter en yttepytteliten nack"skada" idag på träningen.
Pussar!

Har ingen bild här på min nya dator, så det får gå bra ändå, :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0