Ursäkta för lite bloggning...

...men jag har faktiskt inte haft tid.
Helgen har inte varit särskillt händelserik, eller jag har ju bowlat och varit i sågmyra och så, men jag har inte orkat blogga, har inte haft lust med andra ord..
Idag i skolan hade jag så sjukt ont i ryggen, men efter lite masage av snyggingarna blev det mycket bättre.
Nu kommer snart vår frissör och klipper oss, men vänta er inget nytt, kommer bara toppa, heh..
Imorgon äre lugn dag, älskar tisdagar, har bild och svenska, och vi slutar inte särskillt sent heller.

Men nu ropar mamma att det är mat, nöj er med denna bild så länge snyggingar, puss.

ojoj..


Kommentarer
emelkie

2011-11-19 @ 18:41:16
emelie

Alma vilken söt bild på dig och hunden ( vet inte vad den heter ). Menade du att jag och emma hade maserat din rygg. jag tycker din blogg är jätte bra och fina bilder har du också. / Puss Emelie

2011-11-19 @ 18:46:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0