Depp..

Just nu känner jag mej riktigt jävla depprimerad. Allt har gått fel idag känner jag, så tråkigt!!
Började med att jag var för trött för att gå ur sängen i morse, så jag kom knappt upp på benen. Sen fortsatte det bara nedåt, då orienteringen i Luddvika (dit det btw var en astråkig resa) gick skit. Efter det kom vi hem, och då märkte jag att mitt rum var en katastrof, men jag har inte orkat städa än såklart. Och sen har jag haft så grymt tråkigt resten av kvällen och varit jätterastlös. Och INGEN vill vara social på facebook, skype kik eller nått!!
Man kan ju säga att jag vaknade på fel sida idag vaa?
aja, hoppas att din dag varit bättre än min!!

kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0