Dv-stafetten

;)
Idag börjar jag skolan klockan 08.30, och ca kvartvi åtta kommer Stina hit, så vi kan gå till skolan tillsammans. Idag i skolan är det domnarvsstafetten, och jag ska springa första sträckan för mitt lag, den längsta och jobbigaste, för ingen annan ville springa den. Osmart drag att sätta mig där, för alla andra har starkaste länken där, sjukt nervis! Jaja, får hoppas att jag inte kommer sist i min sträcka i alla fall, då är jag nöjd. :)
Men ni får ha det super, nu måste jag fixa det sista innan Stina kommer,
kram ♥
funderar på att fixa en ny bloggheader, vad tycks ? ^^


Kommentarer
Linnea

Jätte fin header <3

2012-09-03 @ 17:52:16
URL: http://linneaengdahl.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0