live laugh love

Just nu älskar jag verkligen mitt liv !
På måndag kommer jag träna i fyra timmar i Falun med vänner jag inte träffat på hela sommaren nästan. På tisdag samma sak, och onsdag med.
Sen på torsdag efter lunch eller nått, åker vi mot Finland och Jokola, (har ingen aning om hur det stavas..?) där vi ska springa orientering i fyra dagar :)
Jag, Vilma, Lisa och Sofia kommer sova i samma hytt på båten dit, och det ska bli såå grymt !!
Under denna veckan kommer alltså uppdateringen vara väldigt dålig, vilket i och för sig inte är något nytt.. Men jag lovar att skriva vad jag gjort när jag kommer hem från Finland, och innan jag åker dit också förstås :)

under helgen ska jag åka till stugan, och även det kommer bli megamysigt!
Ha det bra mina vänner ,
puuuss <3
2006 i Danmark ~Jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0