JULEKÄNSLOR ♥

just vart ute och buusat i snön med min lilleplutt Klara, snart ska jag städa lite och sen blire julpynt!! Får se om jag fotar lite av det vi pyntat så kanske ni kan få se lite sen... Annars så kollade jag självklart på julkalendern imorse. Hade helt glömt bort att man skulle kika in den, så när mammsi väckte mig typ halv nio blev jag typ sur på henne och vart förvånad för att jag trodde det va skola, eftersom hon väckte mig haha, fattar ni? ;) jaja u name it. :D Ikväll ska jag ta tag i lite skolarbete också, måste lära mig dethär med hastighet och tid i matte osv.. vi höres mina fina! ;*** PUSSAR ♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0