trött..

åh, så trött på att blogg.se inte fungerar som det ska, hänt mig många gånger nu!! Jag skulle mobilblogga, hade fullt Wi-Fi, men ÄNDÅ så funkar det inte, trött man blir!! jaja, nu sitter jag iallafall vid min dator så det ska väll gå..
Kommer just från en god, lång middag bestående av pasta, bacon, brockoli, tomat, och på de3t fruktsallad med grädde och sen aladdin!! mums.. :p
Vad gör ni där ute i världen då..? hoppas ni har det bra iallafall!
imon är det ju nyårsafton också, har inte hittat någon kompis som jag kan fira med, så det får bli med familjen och deras vänner.
nyårslöfe då haha? nej jag har inget speciellt, vad jag kommit på än iallafall.. typ 'bli bättre som människa' 'bli snällare' 'inte äta lika mycket sött' osvosv, standard hahahha..
men vi hörs grabbar, kraam ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0