Fredag-söndag.

Hej!!
Jag har varit sjuk och därför inte orkat/haft lust att blogga, men now I'm baaack ;)
Ialla fall så tänkte jag berätta vad jag gjort de senaste dagarna, ta ikapp lite liksom.
FREDAG: Fredagen började med en lång sovmorgon, och en god frukost. Sen gick jag upp och städade Esters bur, toaletten och mitt rum. Efter det så packade jag min väska och vid fem drog jag och pappa till Falun. Därifrån åkte vi tillsammans med hela mitt gymnastiklag till Södertälje, och kom fram vid niotiden. Då checkade vi in på ett vandrarhem och sedan gick vi och la oss i våra rum.

LÖRDAG: Vi ställde klockorna på kvart över sex, åt frukost, klädde på oss tävlingsdräkterna och gjorde tävlingsfrisyrer. Efter det åkte vi iväg mot tävlingen, och ca en kvart efter det var vi på plats. Vi tävlade, och det gick riktigt bra faktiskt, 3a i matta, 4a i hopp och 5a i fristående. Sen åkte vi hem till Borlänge, och gick och la oss för att sova.

SÖNDAG: När jag vaknade på söndagen hade jag världens huvudvärk och kunde knappt prata pga att jag var så täppt i näsan. Det blev en hemmadag med lite plock och fix, men speciellt en massa alvedon-tabletter.

IDAG: När jag vaknade imorse vid åtta tiden, så kände jag mig fortfarande inte riktigt kry, och bestämde mig för att stanna hemma från skolan och vila upp mig. Och nu sitter jag här och snorar framför datorn.

Ha en bar dag alla ni,
kram♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0