Lördaag=helg=myys=fett chill :D

hejsan!
snabbinlägg på g, då jag snart måste gå och fixa undan lite disk osv. Men en snabbis hinner jag med! Hur är det? Är det bra? Det borde det vara med tanke på att det är helg, lördag, snart jul & snö osv. Jag mår iallafall superbra! Vaknade vid halvtiotiden imorse, och sen dess har jag och Klara myst framför tv:n. Nu ska jag somsagt fixa lite med undan plockning och disk, och resten av dagen ser ut såhär:
• Kanske träna lite på spagat, ska komma ner innan jul!
• Plugga SO, prov på onsdag..
• Lunchtimee ;)
• Mormor kommer.
• Bakning av lussebullaar!!
• Kanske göra ett pepparkakshus :D
• Mysa med mormor och hennes hund Fänny
• Dom sover över här.

Vi hörs vänner, puss ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0