50 saker du kanske inte visste om mig

1: Jag heter, förutom Greta, Kristina i mellannamn.
2: Jag går på domnarvets skola i klass 7b.
3: Jag har många bästavänner och kan verklligen inte välja en enda!!
4: Mina favoritplagg är min gråa mössa, mina svarta skinnbyxor och min vita ulligulltröja.
5: Jag har aldrig sett kungen på riktigt.
6: Jag älskar att träna, men är ofta väldigt lat och slö.
7: Om mina vänner skulle beskriva mig med fem ord skulle det nog vara mongo, flum, färggld, lekfull och dryg.
8: Jag gillar inte halsband.
9: Jag har ingen direkt favoritartist.
10: Jag har en storasyster, Elsa, och en lillasyster, Klara.
11: Jag är född 1999, 18 juni.
12: När jag var liten ville jag bli stavhoppare eller isprinsessa.
13: Om jag fick bestämma själv, hade jag viljat heta Meliva eller Manda eller Mary.
14: Jag har aldrig någonsin vart på en begravning, och det är jag glad för!
15: Jag har ingen favorit färg, älskar ALLA färger.
16: Jag bor i en röd villa.
17: mitt rum har gröna och vita väggar.
18: Min favorit film och bok är hungergames.
19: Jag har tränat gymnastik sen jag ver ca 7.
20: Jag var typ sist av alla mina vänner med att skaffa facebook.
21: Jag älskar att spela gitarr och sjunga.
22: Den i 99:a som känt mig längst tror jag är Oskar Khilen.
23: Jag hatar nyponsoppa och blåbärssoppa.
24: Jag är singeel ;)
25: <--- Mitt "turnummer".
26: Jag älskar godis av alla sorter, utom lakrits.
27: Jag har gått i klass b i ända sen jag började skolan.
28: Min största fobi är clowner, jag tycker dom är skitläskiga.
29: Jag tycker att killar med stora ögon och charmigt leende är jättegulliga.
30: Jag är asrädd för att dö, och har alltid varit.
31: Jag älskar att leka barnsliga lekar och att busa.
32: Mina favoritämnen i skolan är SO och idrott.
33: Jag har gått på samma skola i hela mitt liv.
34: När jag blir stor ska jag gifta mig med William Spetz. ;)
35: Jag tycker att vuxna människor är tråkiga.
36: Jag älskar mat.
37: Jag är inte särskilt känslig och gråter nästan aldrig, för jag hatar att vara ledsen/sur/arg.
38: Jag är 1.63 meter lång.
39: När jag var mindre sa alla att jag var "underviktig", och det var skitjobbigt, så jag försökte gå upp i vikt.. ;)
40: Jag har 4 kusiner; Moa, Björn, Olof och Malte, och alla bor i Stockholm.
41: Jag hatar att städa.
42: Min kanin heter Ester, och jag har faktiskt ingen aning om hur gammal hon är..
43: Jag har inte haft någon blogg innan denna.
44: Min syster har hjälpt mig med designen till min blogg, så jag kan inte ett skit om hur man gör.
45: Min favoritmat är tacos.
46: Jag gillar inte kött och funderar på att bli vegitarian. Problemet är bara att jag inte heller gillar bönor.
47: Jag har lite självfall på mitt hår, men skulle vilja ha helt platt.
48: Jag är tvärt i mot morgonmänniska och hatar att gå upp tidigt.
49: Jag gilla barnprogram.
50: Jag älskar att duscha, och kunde göra det i timmar om jag hade tid.

Hoppas jag har berättat iallafall någonting som ni inte visste :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0