♥Daladubbeln♥

Hejhej ♥

Till att börja med vill jag bara be om ursäkt för VÄLDIGT dålig bloggning, bättring!!
Haha, har skrivit typ sådär hurmånga gånger som helst på senaste tiden ;)

Idag drog jag till Falun med hela familjen och sprang orientering, Daladubbeln. Igår var vi också där. På lördagen är det staffet, som jag sprang tillsammans med Vilma, kul bana, men sjukt tråkit då jag bommade nästan varenda kontroll!!
Iallafall, så var vi där även idag, och då var det utklädningsdag, då man sprang patrull och klädde ut sig. Jag och Vilma var snögubbar, och det vart jättebra!! :)
Vi såg också massa andra bra utklädnader, t.ex. en tusenfoting, typ nåra dinousarier osv osv..
Men här har ni lite bilder sen tidigare år, kram







Kommentarer
Klara

du var jätte snygg idag när du var snögubbe!

2012-10-14 @ 19:12:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0