Alma is in da house jaoo ;)

Hej alla!
Just nu sitter jag i stickad tjocktröja och handduksturban på huvudet i sängen och är så sjukt jävla trött ! Igår va vi uppe till ca 12 halv 1 sådär, och vid fem var det några morgonpigga folk som väckte oss, så halv sex var alla i hela årskurs sju dv skola klarvakna och påklädda från topp till tå :)
Vi har haft så kul, bästa kvällen på länge igår, även om det var skiitadrygt att cykla till Falun och tillbax, usch, ibland fattar jag verkligen inte hur vuxna tänker..

Men det var i allafall roligt, och priset man får betala är såklart en brännande hals och en stenhård rumpa (haha!?). fml.. -.-'
Jaja, bilder får ni i morgon, nu är jag för trött tror jag ;)
förresten, älskar alla som va med, minnen för liveet ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0