Förlåt...

...för att jag inte har bloggat något på ett par dagar, men jag har inte orkat haha ;)   men nu så sätter vi igång igen!!

De här senaste dagarna har det inte hänt så mycket speciellt, men i lördags sprang jag orientering, som btw gick skit, eller nästan i allafall ;)
Sen på kvällen kom Emma och Stina hit, och vi bakade pizza, skrattade, pratade, lekte, busade och bara hade det allmänt mysigt. Såklart åt vi även en massa godis!! Efter ett tag gick Emma hem och jag och Stina gick ut på en lite kvällspromenad vid halvtiotiden sådär.. ;) Då hälsade vi på Emma (en annan Emma alltså, inte hon som hade varit hos mig innan), Jonna och Emelie. :)
 
Sen igår hände inte så mycket speciellt trorjag, kommer inte riktigt ihåg haha.. Förutom att jag åkte till Falun och tränade, och det gick bra. Lärde mig en ny volt, helskruv på hårt, så det var kul :)

Idag så gick jag upp vid halv tio (vi har studiedag), och sen drog jag till Vilma och hängde med henne ett tag, vi gjorde bland annat våra dräkter till orienteringstävlingen daladubbeln, då man får klä ut sig. Och vad vi ska vara, ja... Det är en hemlis ;)
Ni får veta nån annan dag, och säkert se bilder på dom också :)

Men jaja, nu ska jag inte plåga er med mer text,
kram
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0