My day in words ♥

Hejsan :)
I morse när jag vaknade så var jag så grymt trött (klockan sju) så jag låg i sängen i ca 1.5 timmar, såå chill :) såm tur var så började jag tio, så va lungt resten av morgonen också. Iskolan hade jag spanska, svenska och sen matte. När vi skulle på idrott så kollade jag i min väska och såg att jag glömmt idrottskläderna, klantig som man är ;) så jag fick snällt springa hem, byta om och sen till en en lekpark. Där var staret för orienterings banorna. Jag och Sofia chillade igenom en bana, gick/småjoggade. sen hjälpte jag lärna med att ta ner en banas kontroller.

Efter det gick jag hem och duschade, bytte om och snackade lite med syster. en timme senare satt jag och Stina påväg mot kupolen och shopping. Vi stannade i stan och hämtade mitt IDkort, äntligeen!! :)
När vi kom till kupolen så checkade vi in på donken och tog en varsin macflurry mars, ingen höjdare. Ett par minuter senare mötte vi upp Ida, och hade en riktigt mysig shoppingtur.
Jag köppte lite underkläder och ansiktsfärg till min och Vilmas dräkter. Vilken färg? Det säger jag inte.. Eller okej då.. Vit :)
Nu känner jag att jag redan skrivit för mycket, vi hörs,
kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0