Du Är Det Enda Som Får Mig Att Fortsätta Gå

hej! uppdatering är lite gles här nu för tiden, första skolveckan har gått så nu är arbeten, planeringar och läxor på G. Suck. Men det flyter på, har träffat Sofia endel nu på sistone och hon är mitt guldkorn i den gråa vardagen så att säga. Sträckte mig i låret för en vecka sedan , och idag var jag och Fia ute och cyklade, eftersom jag inte kan varken springa eller vara med på gympaträningarna. Cykelturen kändes himla bra faktiskt, benen var verkligen på G idag , även om det var jobbigt. Imorgon klockan åtta-årets första profil pass. taggad till tusen :D blir lite planering och information, möjligtvis lite lekar!! pepp !! nu ska jag sova så jag orkar upp imon, kramkram <3





gamla bilder på sommaroutfits, känns fett depp att kolla på dom , börjar bli så kallt nu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0