Förlåt Att Jag Aldrig Sagt Förlåt

bestämde träff med Ella och vi slog fast att ses hos henne. tog cykeln, regnjackan och kartan också bar det iväg. har vart hos henne ett fåtal gånger så stadskartan över lilla Borlänge kom verkligen till användning! Hos henne bestod de närmsta tre timmarna av massa skoj, som att klä ut sig till Ronny och Ragge och spela in världens sämsta och roligaste musikvideo med gräsklippare, hattar och påmålade polisonger. frammåt fem bytte vi om och tillsammans med Ida tog vi cykeln till närmsta biograf och mötte upp ellinor. Biodejt med finaste tjejerna! så dagen har vart bäst, helt enkelt. en tråkig sak.. klickade hem världens snyggaste keps häromdagen, men när jag fick den var den alldeles för stor. så imorgon ska vi skicka tillbaka den, buhu. Men jag tog tillfället i akt och egopixade lite när jag ändå hade den hemma, haha. [bildkvalitén=sämst(mobilkameran är inte den bästa..)]






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0