Ett vitare landskap

Ja, ute har landskapet förvandlats från brungrönt till kritvitt och jag tror faktiskt att det bestämt sig för att förbli så ett tag till. 
 fter närmare undersökningar konstaterar läkarna nu att armen hade en spricka ändå, och jag tror att jag faktiskt känner mig lättad. Skare va så skare va ordentligt tycker jag nog vid närmare eftertanke. Är skoltröttare än någonsin men i takt med att läxorna och slutproven blir färre så flyger även det problemet ur världen. Ja, nog mår jag faktiskt bra, tänker jag. Sen att jag varken kan äta normalt, borsta mina tänder eller skriva så man begriper är en annan sida. Just nu gillar jag inte min arm, kan jag ju kortfattat utrycka mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0