Som Om Jag Hade Valt Att Leva.


ja, den här bilden har visats förut på min blogg. och den kommer säkert visas ett antal fler gånger.

Fredag. Borde jag inte vara avslappnad och lycklig nu? Helg, Godis, Förlåten av en vän, Ingen skola på två dagar, Slutade tidigt, Började sent, Städat rum, nya "skönhetsprodukter", Kan säkert träna snart igen, Bättre i förkyldningen & Mycket piggare. Men nej, jag känner mig faktiskt inte alls bra, allt blir grått i mina ögon och allt blir tungt på mina axlar. När kommer det vända? Ingen aning, men jag hoppas det är snart för nu är jag trött på tråkigheter och sorger. Det enda jag vill är att jag ska må bra igen och leva som förut. Snälla låt glädjen hitta tillbaka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0