2013-01-16

tjoo.
Haft en bra dag där ute i alla världens hörn och kanter?
Min har varit okej, men onsdagar.. Skulle inte säga att det är bästa dagen med tanke på de tråkiga lektioner vi har... Men whatever, jag har spenderat den i ständig närhet med mina fina, bästa vänner så har varit hyffsat, jag har kämpat mig igenom den. Men när vi slutade så körde vi med den där profilen jag snackade om vet ni? Vi åkte skidor i bergebo, och det gick faktiskt bra för mig! Känner att jag börjar få tillbaka tekninken nu, känns bra :-)
När jag kom hem vid ca fem så käkade jag mellis, tog en dusch och sen satte jag och Klara igång att baka. Var supermysigt, och gott såklart ;)
Chokladbollarna har nu stått i frysen ett bra tag, så jag lär väl gå och käka upp dom.. Haha.
Vi hörs fina ni!!
KramKram ;*


Kommentarer
iamfrida

Åh så gott med chokladbollar!

svar: Så bra, jo min dag har också varit bra, kram!

2013-01-16 @ 20:48:17
URL: http://iamfrida.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0