Ändrade på dagens planer.

Dagen började bra, gick till skolan i mjukisbyxor och händerna i fickorna, då vi körde på chilltema, jag och mina närmsta. Skolan löpte vidare med skratt, lektioner, vänner och längtan efter det fina vädret ute. Innan lunch kännde jag huvudvärken komma krypande och såsmåning om var jag så trött så jag fick lov att gå hem.
Lagade mat och bannade min jävla huvudvärk. Sitter nu och lyssnar på softmusic och inväntar att alevdonen ska verka. Sedan måste jag ta tag i det jobbiga, jag har inget val. Engelskaboken ska läsas ut denna vecka och jag har kommit halv-vägs. Typiskt.
Kram, hoppas er dag har varit bättre än min.♥

bilder från weheartit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0