blogga, käka, duscha, sova.

Chaoo.
Ledsen för bad update idag. Har ingen direkt ursäkt, livet kom imellan? Plus att jag började tidigt idag, var hemma en timme (och åt+bytte om) sen tog bussen till falun. Pappa hämtade mig i stan, handlade påvägen hem och kom in genom dörren för 10 minuter sen.*oj. det där blev visst en ursäkt.*

Nu ska jag iallafall käka upp maten och efter det duscha+sova. Längtar verkligen till min varma säng, så jag ska fortsätta med mitt så jag får lägga mig nån gång. Det här blir troligtvis sista inlägget för idag så vi säger pusshej och godnatt!
SOVSÖTT :**


Kommentarer
iamfrida

Låter som en bra dag! Skönt att få sova!

2013-01-16 @ 08:53:03
URL: http://iamfrida.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0