depp... -.-'

'BARA VARNAR FÖR LITE DEPP INLÄGG..'
tjoo.
Igårkväll så busade jag med min lillasyster och när vi hade som roligast så satte jag foten rakt på nån jättejätte vass sak som låg på golvet. Fråga inte vad det var för något för jag har ärligt talat ingen aning. Men iallafall så gjorde det inte så ont första sekunderna, så jag fortsatte springa och toka med Klara. Först. Men sen så fick jag helt plötsligt jätteont, så jag tog av mig min strumpa och kastade en blick under foten. Och gissa vad!? Den där saken hade cutat mig under foten, och när mamma kollade på såret sen så var det jätte djupt! Det gör fortfarande ont så jag kan typ inte gå..
Mina egentliga planer för dagen var att åka till maserhallen och bada med lite vänner, men ni fattar varför det inte blev så vaa..?

ÅH, JAG BLIR SÅ SUR PÅ MIG SJÄLV, KLAAANT!!

så hela förmiddagen har sölat sig fram. Har inte ens sovit så mycket på morgonen för jag skulle ju och bada tänkte jag, så jag gick upp vid nio..
Jaja, snackade med StinaFina för ett tag sen och eftersom hon är så otroligt snäll så kanske hon kommer hit och håller mig sällskap, TACK!! ;**
oj, har redaan plågat er med förmycket text, FÖRlÅT! men kände bara att jag ville skriva av mig lite..
kram:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0