förlåt!!

Jag vet att jag uppdaterat er dåligt idag, inte ett enda inlägg faktiskt.. Men jag har haft ganska fullt upp. Jag vaknade vis tio, och åt frukost och myste med Elin. Sen vid 1, halv 2 tiden så hämtade mamma mig och bilen rullade hemmåt. När jag kom hem så käkade jag lunch och sen drog jag iväg mot falun och årets första gympaträning. SKOJ! Och nu har jag duschat och ätit middag :D
Jaa, det där var min dag,, vad har ni gjort då`?
puss på er finaste, vi hörs väl under morgondagen! ;***


Kommentarer
ELISHBOII

ÅHHHHHH, DU ÄR SÅ GALET SÖT ALMISHBOII! DELA MED DIG! ♥♥♥

2013-01-13 @ 21:13:11
URL: http://elinwikstrooom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0