Hej tisdag!

hur är det med er?
själv mår jag toppen! Imorse väckte mamma mig kring kvart över tolv, och sen gick jag upp och åt frukost, bland annat varm choklad, Supeeeermys!!
Vad ska ni göra idag då? Jag tänkte höra med min söta fina vän Stina om hon vill hitta på något, det var länge sen vi sågs nu!
Annars så är det väl 1 januari idag, oh god, kommer aldrig lära mig att skriva 2013 istället för 2012!! men jaja, det har ju funkat alla år innan så varför skulle det inte gå just det här året!? ;)
och en till sak...- borde inte 2013 vara otursåret..? tänk er när det blir fredagen den 13:e 2013... Scaryy!! :D
puss på er tokar ;*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0