JULKLAPPAR 2012

hej!
kommer nu visa lite av det jag fick i julklapp. Allt är dock inte med, på grund av att jag är glömsk.. nej men seriöst jag glömde lite grejjer som jag kom på nu i efterhand. Dessutom har jag nog glömt nått mer..
men jaja, det mesta finns nog med ;-)

armband
prydnad att hänga på väggen

800 kronor
vit sjal

bok
presentkort på ginatricot, laddat med 250 kronor
stora myssockor
vit, stickad tröja

pälsväst (den ser lila ut i ljuset, men är egentligen grå)

orange headset
rosa headset

så, thats it..
förutom det jag redan sagt så fick jag även MASSA godis, som mina syskon och föräldrar bakat och köpt. Det var verkligen sjuuukt mycket, föråt mig haha ;D
tack så mycket, alla mina fina nära och kära!!! <333
kram :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0