Min dag.

Tjo.
Vaknade imorse vid halv tio av min väckarklocka och gick upp och tog en snabbfrukost, gjorde iordning mig och klädde på mig. Vid halv elva kom Stina hit och sen tog vi bussen till kupolen. Vi shoppade lite, men blev klara ganska snabbt så efter en timme satt vi på bussen påväg hem igen. När vi kom hem så satt vi och snackade och gjorde ingenting, käka lunch och myste. För ett tag sen så drog Stina hem och jag ska snart också iväg, till Falun. Där ska jag träna :D
Vad har ni alla fina där ute på jordklotet gjort idag då?
Vi höres väl,
Puss <33

mina fina tjejer ;**~


Kommentarer
Matilda Fors

Hejhej! :)
Undrar om du vill köra ett länkbyte med mig? :)
Kram

2013-01-20 @ 16:54:15
URL: http://matildafors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0