Ny kategori

tjena.
Har tänkt lite och det är så att jag ofta känner mig antingen väldigt nere så jag bara måste få ut mina tårar i annan form är salt vatten, ord. Eller så känner jag mig otroligt lycklig och får hela tiden lust att skriva av mig. För ett tag sedan kom jag på att bloggen vore perfekta stället att uttrycka mig, och att jag kunde skapa en egen kategori för just detta. Frågan är bara vad dn kategorin ska heta.

Tanken är alltså att jag ska kunna skriva av mig här på bloggen precis vad jag känner, tycker och tänker. Det skulle vara väldigt skönt, framförallt för mig men kanske även för er, då ni kan ta del av mitt liv ännu bättre om ni vet vad som pågår längst in i mina djupaste känslor. Men jag vet inte, det är än så länge bara en tanke och idé. Håll utkik, så småningom kanske det kommer något inlägg då jag försöker skriva från hjärtat. tack för mig, kram på er♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0