Saker jag älskar/hatar.

ÄLSKAR:
Att leka och busa
Blåa ögon
Citroner
Dansa
Esten (min kanin)
Färgen lila
Gulliga kommentarer/Godis
Ha en bra hårdag.
Illrosa
Jul
Kramar
Lov
Mina vänner
När man slutar tidigt
Orientering
Potter (Harry)
Q-
Roliga skämt
Sommaren
Trovärdiga vänner
Utomlandsresor
Vara med min familj
X-
Yllehalsdukar
Z-
Åland
Ängar med blommor på
Öland

HATAR:
Att vara sjuk
Brun
Clowner
Dåligt väder
Elaka människor
Falska personer
Grupptryck
Hemlängtan
Inte veta var man är i sin egen hemstad (händer mig alltid..)
Jättefula kläder
Krig
Lektioner
Människor som aldrig busar
Nätter när man inte kan sova
Orättvisa lärare
Prov
Q-
Redovisningar
Spindlar
Tråkiga människor, som aldrig leker
Urtråkiga dagar
Vara ensam
X-
Ytterkläder (de flesta)
Z-
Åska
Äcklig mat
Öveerfulla skåp/lådor


Kommentarer
Anonym

har du ens varit på öland?

Svar: haha jaa jag tror det, annars var det bara en nödsak eftersom jag inte kom på något =D
Alma Andersson

2013-01-07 @ 15:09:04
Anonym

har du ens varit på öland?

2013-01-07 @ 15:09:11
Sanna Johansson

Super fin blogg!
Var gärna med i Veckans blogg på min blogg!

2013-01-07 @ 15:13:50
URL: http://sannasofias.blogg.se/
Miranda

Följer dig nu som nummer 3. :3

2013-01-07 @ 23:40:53
URL: http://miirandaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0