Städat, fixat osv.

Godkväll. Nu sitter jag och tittar på svenska idrottsgalan med min familj. Tänkte att jag snart skulle ta mig en liten kvällsfika, typ mackor och te eller liknande. :D Sen, **om nån är intresserad** så har jag precis fixat och städat på mitt rum och i mitt badrum. Så nu är det frächt och skönt överallt! Så himla skönt att gå och lägga sig när man vet att man fått något gjort under dagen tycker jag, och dessutom så känner man sig så "ren" när allt omkring en är rent och frächt! Så nu ska jag gå och ta mig lite väl förtjänt kvällsmat, vi hörs hörrni!
KRAM♥


Kommentarer
Vanessa

Sv: Tack detsamma! Hade en jättebra helg, själv då? :)

2013-01-15 @ 15:11:25
URL: http://valmer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0