Att Inte Välja Är Också Ett Val


De senaste dagarna har varit super, verkligen! I lördags var jag som sagt och firade Sofia, och det blev en sååå lyckad kväll! Kubbspel, andra lekar och tårta vad de bestyr vi ägnade oss åt, super!! Igår sov jag långt in på förmiddagen och sedan gick jag upp och åt fil med jordgubbar. Sen gick jag och såg ett avsnitt av TheVampireDaries och så kom mamma med jordgubbar, nutella och kladdkaka. Mmmm!!! Efter det åkte jag och mamma och Klara och Hilma till Falun och badade ett par timmar, och sedan blev det familjekamp i kubb. Mitt lag vann, hihi.. Idag har jag vart på cozmoz och dansat hela dagen och sedan åkte jag, Stina och Ella och fikade lite. Sedan när de åkte hem spelade jag kort och åt tacos med familjen och nu ska jag kolla in ett avsnitt till av TVD hihi, puss :*
 


Kommentarer
Fatma

fin bild :)

Svar: tack så mycket!!
Alma Andersson

2013-07-02 @ 16:17:38
URL: http://fatmas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0