Det Är Sådana Här Stunder Jag Önskar Att Du Fanns Här

Dagen idag kommer bestå av bilresa till Stockholm, båtresa till Gotland, bilresa till Katthammarsvik. Åka, åka, åka. Men det är lätt värt det, när vi kommer fram träffar vi släkt jag inte sett på år och dar, och sedan vidare till vänner som jag inte kan minnas hur länge sedan det var vi sågs. Solande, badande, träning, orientering och chillning vid poolen står på schemat den närmsta veckan, och nog är det helt underbart ändå! Bara vädergudarna kan ge oss sol och värme så är resan komplett. Är dock inte säker på om jag kommer ha tillgång till internet, så inläggen kommer nog ligga lite glest de närmsta dagarna. Men jag har tisinställt några inlägg iallafall, vi hörs!♥

sedan midsommar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0