Om Dagarna Som Gått Och Veckans Planerade Bestyr

Senaste veckan har bestått, som ni läste i förra inlägget av massa skoj. Har även- otursbarn som jag är- hunnit med ett besök i Luleå sjukhus och sovit där en natt. Har aldrig känt sådan smärta i magen som jag gjorde då. Blintarmen var ju troligt, men efter stora alvedondoser och många timmars väntan så stod det klart att det inte var något allvarligt. Så vi kom hem, ändå. Sent igår kväll.
Angående veckan som kommer tänkte jag äntligen ta tag i mitt nu ofräsha rum och måla, inreda och fixa. Har längtat som en tok efter en ledig vecka så jag får tiden, så nu när den äntligen är här får jag ta tag i det. Ska även fixa med lite andra grejer, plocka hallon att frysa in, laga trasiga kläder, tvätta och annat. Och på torsdag ska jag troligtvis in till stadens bio med tjejerna och se 'the bling ring', var så länge sedan jag såg på bio nu! Pusspuss♥


Kommentarer
Emma

Fin blogg fråga mig gärna något till min frågestund! :)

Svar: tack!
Absolut :)
Alma Andersson

2013-07-29 @ 19:44:18
URL: http://eemmasblogg.devote.se
Emma

Nu är svaren på frågestunden uppe! :)

2013-08-01 @ 15:38:14
URL: http://eemmasblogg.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0