Uppdate from Boden

Hej! Fick låna en dator här uppe så tänkte uppdatera er lite snabbt bara. Orienteringen idag gick sämre än sämst. Var sååå himla sur när jag kom i mål, haha jag hade bommat på typ varenda kontroll. Men whatever, kommer ju fler lopp. Så det är bra fint här uppe, ändå. Att ha alla vänner blott fem minuter bort, och att slänga sig upp på cykeln när jag vill. Det är sånt, som är bra, tycker jag. Att vara ute på tävlingsområdet och titta på orientering, springa, vara med vänner och äta godis. Ni som aldrig vart på O-ringen vet inte hur mysigt det är. Imorgon ska vi springa etapp två, är taggad till tusen så jag får ta igen lite av dagens missar. Vi hörs, puss <3
har dock ingen bild åt er på denhär datorn, men ni kan ju tänka er hur det är i bildform.. :*


Kommentarer
Elin. A

Alltså du skriver verkligen bra Alma, och så himla härligt du verkar ha det! Nu har jag frågestund på bloggen, vora superkul om du ville slänga in en fråga eller två! Massor av kramar

Svar: tack fina du! Absolut, det ska jag göra, kramar :)
Alma Andersson

2013-07-27 @ 20:06:26
URL: http://eelinarvidsson.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0