Om Familjeutflykter Och Fika


Hej Kära Bloggläsare.
Igår tog jag tåget hem från leksand, och började genast fixa med mat och fika. När mamma och pappa kom hem från jobbet så tog vi bilen till Tyllsnäs udde och hyrde Kanoter. Vi paddlade till nån fikaplats och åt sallad, jordgubbar och nybakt bröd, innan vi paddlade tillbaka. Såå lyckad tur! Imorse vaknade jag ganska tidigt och gjorde iordning smoothie och varm oboy och sen tog jag en dusch. Efter lunch åker jag och Klara till Falun och fikar lite, och sen ska jag färga ögonbrynen. Ha en bra dag,
Kram♥
 


Kommentarer
johanna

fasen vad längesedan jag paddlade kanot.. de är ju faktiskt himla mysigt :)

Svar: ja faktiskt, man borde ta sig tid och göra det oftare!!
Alma Andersson

2013-06-26 @ 15:15:21
URL: http://johannaj.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0