Åh, Dina Klara Ögon Och Din Varma Blick


Lång sovmorgon bestående av äggmackor, soffmys och musik i öronen, skola, hål sista timmen, och spenderar den med frukt och mina underbara vänner. Beger mig sedan upp till Bergebo och kör ett skidpass med tjejerna. Det är otroligt skönt och jag känner mig sådär stark att jag nästan aldrig blir helt trött. Underbart! Äter Linas Matkasse, bloggar, pluggar inför ett oändligt stort NOprov-- tungt. Men överlag, en fantastisk dag med mycket skoj! Kram på er.


Kommentarer
Dina

Nu är ännu en tävling igång, super enkelt att delta.
Kika in! :) kramis

Svar: tack, jag ska kika!!
KramKram :)
Alma Andersson

2013-03-21 @ 18:55:39
URL: http://nattstad.se/dina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0