Du Är Anledningen Till Att Jag Andas


Min dag har i stort sätt sett ut så här: sovmorgon till strax före tio, går i skolan till klockan fyra, kommer hem och sätter igång kladdkaksbak med syster. Tar mig ut på en promenix och lämnar lite newbody-beställningar, äter god mat med min familj, tänker plugga, orkar inte ändrar mig, ändrar mig igen och tillslut blir det inget.. Glasögonen överraskade mamma mig med för ett par dagar sedan, helt underbara!!! Ni får även en liten sneakpeak på dagens klädval, kommer ett inlägg om det snart! kyssar♥


Kommentarer
Ida

Så vacker rubrik<3
& gott med kladdkaka.

Svar: Åh tack så mycket! 'ja det var verkligen gott! KramKram :')
Alma Andersson

2013-03-04 @ 22:43:26
URL: http://vintersaga.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0