När Vi Inte Har Varandra Har Vi Ingenting


Igår kväll hade jag så sjukt ont i magen. Det fortsatte och jag kunde inte somna, låg och vred mig och kunde verkligen inte få en blund. När klockan blev sex på morgonen så somnade jag tillslut men klockan åtta var det dags att gå upp till skolan. Då var jag trött och magverken hade inte släppt så jag fick vara hemma och vila tills efter lunch då jag stack iväg till den plats jag gillar allra minst. Slutade strax efte fyra, tog mig hem och åt smoothie och fotade lite. Har fortfarande ont i magen så nån träning blir det inte.. :'(
Hoppas er dag har varit bättre än min! Puss.


Kommentarer
Annika

Fin bild :)

2013-03-15 @ 12:24:01
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
A L I C E L A R S D O T T E R ♥

Vilken fin och härlig blogg du har! Gillar headern skarpt!

2013-03-22 @ 23:33:35
URL: http://alicelarsdotter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0