Only Know You Love Her When You Let Her Go. And You Let Her Go.

Vaknar vid tio, Går mot den plats som aldrig verkar erbjuda mer än tråkigheter och arbete, slutar vid fyra och spontanbestämmer att åka till kupolen. Provar skor med min underbara vän Vilma i timmar, fikar på det välbekanta MacDonalds, köper underkläder och myser. Rusar iväg mot bussen och åker hem till Domnarvet, Går en kort-promenad och småpratar med min fina mamma, äter nydlar till middag, lyssnar sönder låten 'let her go' och tittar på pretty little liars. Tänkte ta tag i det jobbiga och plugga ett litet tag nu, något som jag verkligen inte ser fram imot. Men det ska väl göras de å'.
Kram på er.
de här underbara stickade blev jag förälskad i, så jag var bara tvungen att köpa dem. Perfekta nu när sommaren är på ingång också! ♥


Kommentarer
Sanna

Hejsan! :)
Veckans bloggar är nu dragna så kika in om du blev en av de och anmäl dig gärna igen!
http://fotbollssanna.blogg.se/2013/march/veckans-bloggar-ny-omgang.html#comment

2013-03-13 @ 16:58:19
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0