Och Dagarna De Bara Rusar

Ojojoj vad tiden har gått sedan jag tittade in här sist. Men vad kan väl jag hjälpa att precis alla lärare ger ut fler prov och eximinationsuppgifter än någonsin inför julbetygen? Waaaah. No-prov är det nästkommande, imorgon. ORKAR INTE. Men. Jag har faktiskt ansträngt mig sjukt mycket även om jag har lite svårt för sånt. Fysik. Behöver man ens ha någon som helst koll på detta ämne om man inte har framtidsplaner som fysiker? Vilket jag med stor säkerhet kan berätta att jag inte har. Lade iallafall plugget åt sidan för en eftermiddag med Lina på kupolen. Behövligt, kan jag säga. Ska be Klara klicka av lite outfitbilder med en ny tröja om jag hinner imorgon, vi hörs! Kramar.
Sommar, Ge Mig Sommar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0