En Vanlig Dag I Oktober

Har haft världens bästa tisdag med Elin. Gått omkring på kupolen och snackat om allt mellan jord och himmel, kollat på höstrean, köpt godis, lunchat på ikea och kollat runt lite där. Herre vad mycket folk det var! Heeeelt packat. Men, mysigt iallafall. Nu ska jag snart steka lite köttbullar så jag står mig på dagens träning. Ska ta bussen till Falun och träna med världens bästa lag som alla Tisdagar. Dans, piruetter och balanser är dagens upplägg. Känns bra, jag är fett tag på att bara köra järnet! Köpte även nya SUPERsnygga&sköna träningsbrallor idag, extra roligt att träna om man känner sig snygg ju! Ni får ha det bäst, KRAM.


Kommentarer
Elin. A

Hej Alma! Nu har jag en liten bloppis inne på min blogg! Kika gärna in. Kramar

Svar: Ska jag absolut göra, älskar din stil ju! Kram
Alma Andersson

2013-11-03 @ 00:12:53
URL: http://eelinarvidsson.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0