Om Höst Och Sådant Som Kommer Därmed

Planer som jag sett fram imot ställs in, får ägna dagarna åt sådant som att ligga hemma med serier, böcker och musik i lurarna. Fotar det som kallas höst och alla dess färger, alla dess brinnande färger som finns. Ser fram imot resor till Göteborg och Eskilstuna med orienteringsvänner och gympalag, dock känns det lite tungt då jag inte kan träna för stunden. Skriver långa sms till vänner jag inte träffat på allt för länge, kikar in på bloggar som inte öppnats på veckor och ägnar mig åt att sakna vinter, snögubbar och jul. Men några flingor har i alla färger landat på marken och prydit den vit, och det är väl för tur det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0