Där Himlen är tung av sorg

Blir sjuk, frisknart till, sjuknar om. Har gått fram och tillbaka till och från skolan hela veckan. Men idag är jag hemm igen. Jag vill VERKLIGEN inte få hoppa över tävlingen om ett par veckor. Känns så viktigt att vara med,så jag måste bli frisk! Jag kurerar mig med sprayer, tabletter, piller och mediciner av alla olika slag. Gör avslapnande saker som mamma-dotter kväll med soppa, brasmys och spaa. Dricker te i mängder och tittar på filmer och serieavsnitt man sett alldeles för många gånger. Lol. Mean girls. Djungelns drottning. Eva och Adam. Alla sånna nostalgifilmer/serier känns underbara. Raoar mig med att fota i massor och skriva så fingrarna värker. Läser serietidningar som jag hittade i garaget, bamse, kalleanka, acke, ni vet. Kan typ alla utantill och gäspar åt tråkiga, ointressanta handlingar. Men, vad gör man annars när man är sjuk?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0