För Visst Kommer Vi Nog Dit, Vi Också

Måndag morgon och jag är så hääär trött. Var uppe igår på möte med laget då vi snackade igenom ett par tävlingar fråmöver och lite planer på annat smått och gott. Tittade även på träningen [Jag var bara med lite halft eftersom jag varit sjuk och så där.], och sjukt vad duktiga ni är! Vi kommer äga på tävlingen i helgen! Annars så har jag spenderat lite tid med Elsa som var hemma över helgen och pratat med henne om allt mellan himmel och jord. Lekt med Ester, städat lite, hälsat på hos farmor och åkt buss fram och tillbaka mellan Falun och Borlänge. Pepp för ännu en skolvecka? Nej, faktiskt inte. Kram och massor med pussar.
Åh, underbara Gotland. Ni får uräska arkivbilderna, ska fota i eftermiddag.
 
 


Kommentarer
Elise-Fotoblogg

Åh Gotland, detta underbara ställe! :)

Förresten ,nu är "Veckans Blogg" utsedd. Vinnarna presenteras inom kort, så kika in och se om du är en av vinnarna! :)
P.S Om du inte är en av vinnarna, så vill jag inte att du blir ledsen över det, alla bloggar jag kollade igenom var jättefina inkl din! Var gärna med i nästa "Veckans blogg" oxå :)
Kram!

Svar: tack, jag ska kika!
KraKram :)
Alma Andersson

2013-09-30 @ 21:53:15
URL: http://photogirlen.devote.se
aschmanda

Vinnaren av Veckans Blogg är publicerad, gå in och kika vem som vann! Oavsett resultat, så kan man delta igen! :) Kramkram

2013-09-30 @ 22:29:46
URL: http://aschmandas.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0