Tältning med skolan.

Den årliga tältningen - nu avklarad. Vandring i tre timmar till den lilla badplatsen Ubergsviken. Inte direkt favoritaktiviteten men ändå. Vi stannade där en natt och efter fotbollsspel, gitarrspel vid lägerelden och mys i tälten så sov vi som små barn i våra sovsäckar. Och sedan samma vandring morgonen därpå, alltså idag. Känner mig öm i både axlar efter ryggsäcken och fötter efter de nötta skorna men ändå. Men ändå så gjorde vi det och jag är sjukt stolt. Jag och Ellinor fick inte upp vårat tält [haha?] men jag hade tur och fick plats i Felicia, Jonna, Emma och Emelies tält, stort tack! Längtan efter att få hoppa i min riktiga säng utan mössa och grovstickade vantar på mig läggs åt sidan då uppackning är nästa moment. Suck. Men ändå. Men ändå.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0