SkidO +

Skrev rubriken "Tiden går snabbt" först men tröck sedan ned backspacetangenten för det stämmer faktiskt inte. Inte den här veckan. Visserligen har jag inte bloggat nånting och ibland beror det på att tiden har gått för snabbt, men faktiskt inte nu. Det beror på att jag har haft alldeles för mycket plugg faktiskt. Nästan varenda dag har sett likadan ut; Skola, hem, mat, plugg, typ tre koppar te, mer plugg, träna, sova. Inte alls roligt tycker jag men ibland måste man väl ha tråkigt för att veckan efter ha roligt? Tror jag. Idag har jag därimot ägnat mig åt något helt annat än organisk kemi och samhällsekonomi. Satte mig i bilen påväg till Säter för att tävla min tredje tävling i skidorientering. Helt sjukt vad kul det är, men det går väldans dåligt och idag var jag drygt tio minuter efter vinnaren som var Vilma haha. Men jag tycker iallafall att det är roligt och jag lär mig mer och mer! Kram på er.

Låter bilden demostrera hur jag och mina systrar såg ut i skidkläder för ensådär sju år sedan. Väldigt stiliga tycker jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0