If You Close Your Eyes You Dont Even See The Dark

Tisdagar. Tja, vad säger man? Börjar tidigt, idrott på morgonen och det känns förjävla skönt! Dagen flyter på med mycket språk och So, slutar vid tre och går direkt hem där ännu lite till So väntar. Tänkte sticka iväg och träna med mina fina vänner nu också, jag är sjukt peppad! Vill bara dansa och sluta tänka på allt jobbigt. Få bort de tankar som nu mer än gärna får lämna mitt huvud. Åh, det ska bli så skönt!♥
Jag kan ibland få "ryck" och komma på korta texter. Det jag skrivit som rubrik är ett sådant, som bara helt plötsligt kommer.


mobilbild sedan något år tillbaka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0