Near But Far

Idag, idag klär jag mig i mammas knästrumpor, idag träffar jag Elsa och fotar tilsammans med henne, idag inser jag att det är exakt en månad kvar till julaftonen. Idag fikar jag sockerkaka i mängder med farmor och Valdemar, idag tittar vi på nostalgifilmer sedan år tvåtusensju, vi skrattar med en tår i ögat när vi minns hur det var. Idag saknar jag Sofia, idag pluggar jag matte och SO och förbereder mig för de sista proven innan det efterlängtade och behövliga vinterlovet som det numera kallas. Idag ser mitt rum värre ut än vanligt för att jag helt enkelt inte har tid att fixa och dona där. Idag är jag glad, för idag känns det bra.
Hela outfitbilder kommer upp senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0