OhMyGood

Catching fire. Alltså, shieeeeet vilken grym film. Satt och bokstavligen skakade mig igenom hela filmen, troligtvis för att den var så jävla bra, eller för att den var läskig. Har en otrolig rädsla för verklighetsrelaterade filmer och detta är även anledningen till att jag endast har kollat på EN halv skräckfilm, så kalla mig känslig eller vad ni vill. Men anywayyy, har ni inte sett den än så kan jag konstatera att det är dags. Med stor säkerhet kan jag även berätta att du inte kommer ångra dej om du gör det. Och hur ofta är andra filmen minst lika bra som ettan? Åh, det är nu man inser att man inte kommer stå ut tills trean kommer ut. Aah.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0