Efter En Grym Helg

Helgen har i stort sätt varit felfri, har spenderat den i Mora tillsammans med Elsa och mamma. Firat Elsas sjutton fyllda år har vi gjort, med trerätters, mys och massa snack. Dagsturer har gjorts upp till grönklitt för att tävla i skidorientering, som överaskade mig riktigt mycket, sjukt vad roligt! Trodde verkligen inte jag skulle tycka om det så mycket med tanke på att vanliga skidor inte riktigt är min grej, men det var över all förväntan. Tyckte även att det faktiskt gick någolunda bra, med tanke på att det var andra gången jag körde skidorientering någonsin. Helgen, söndagen och veckan avslutas med kemiplugg och te, vilket kan behövas då prov väntar på torsdag. Ouff.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0