Egentlien Inte Men Om Man Ska Vara Ärlig Så

Om jag ska vara helt ärlig så tror jag att skräckfilm är det värsta jag vet. Ångesten och paniken haha, även om man vet att det bara är på lådsas. Ändå plågade jag mig igenom HELA insidious igår tillsammans med Elin och hade förövrigt världens mysigaste kväll i sällskap av henne i Slätta. Tidigt [Som egentligen inte var så tidigt, men enligt oss så är klockan åtta värsta mardrömmen] imorse gjorde vi oss i ordning och styrde sedan stegen mot Gymnos gymnastikhall för en dags gymnastikträning. Där har jag då spenderat min näst sista dag på detta jullovet. Usch vad tråkit det låter att säga så, näst sista dagen, men det är dessvärre sant. På onsdag börjar det som kallas skola och vad har vi att säga om det? Tungt. Supertungt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0